Tamam, büyük bir acıyla kabul ediyorum; One Piece: Unlimited Adventure’ı ya da devamı One Piece: Unlimited Cruise Episode 1′i oynamadım, oynayamam da. Ancak eğer hayatımda bir Wii’m olsaydı sadece ve sadece bu oyun onun sebebi olurdu ya da bir gün olacak (ve oyunu ilk duyduğumda uzunca bir süre düşünmedim de değildi). One Piecebenim için akan suları o kadar durduracak ve akımı tersine döndürecek bir seri. Daha sonra bu konudaki rastladığım her yeni fragmana ve kimisinin serideki haline tercih ettiğim karakter tasarımlarına “Wii Wii Wii..”,“AARGH!!”, “Haksızlık bu!” gibi çeşitli tepkilerle karşılık verirken; üstüne tuz biber olan Episode 2 fragmanını gördükten sonra yeniden o Wii’yi almak ya da almaya çalışmak düşünceleri içinde bocalamaya başladım. Episode 2 Japonya’da geçen ay sonunda çıkmış tabii., Avrupa’da Ekim’de çıkıyormuş. Asıl aklımı çelen, Episode 2 içindeki karşılaşmalarda henüz manganın yeni çıktığı (aslında yan çizdiği) Shabondy Archipelago hikâyesinden karakterlerin bile var olması. Shabondy arc o kadar yeni ki, oyundaki bu karakterler animede daha yeni çıktılar (Eustass Kidd) ve kimisinin hani sesini bile duymadık (Kizaru?!). Dahası mangada aynı karede yer alsalar Dünya’yı sarsacak adamlar tüm oyunlarda kılıç tokuşturuyorlarmış, nasıl ağlamam… Red-Haired Shanks (*öhö*hastasıyız*öhö*), Hawk-Eye Mihawk ve Strawhat tayfası başka kaç yerde daha kafa kafaya birbirlerine girer ki?! Hadi elbet uzaklarda bir gün girecekler diyelim de, bu gidişle biz bu karşılaşmalara şahit olamayacağız ve olabileceğimiz tek yer şimdilik Unlimited’lar gibi görünüyor. Oyunun mangadan istediğimiz ve sahip olamayacağımız herşey adına yapılmış (bana inat) bir yapım olduğunu düşünüyorum şu an… Unlimited 2′den: embedded by Embedded Video embedded by Embedded Video Not: Belki de yeni çıkacak PSP oyunuyla avunabilirim… ;___;
0 yorum:
Yorum Gönder